Ved skift til ny Microsoft 365 Tenant, kan der opstå flere problemer på de pc’er der før har været logget ind med samme logonoplysninger i gammel Microsoft 365 Tenant. Der kan gøres følgende: Omdøb denne mappe C:\Users\%username%\AppData\Local\Microsoft\IdentityCache
Omdøb mappen til 1_old Sørg for at alle Officeprogrammer er lukket INDEN du gør dette. Efter du har omdøbt mappen, skal du genstarte din pc. Forsøg herefter at logge ind i Word, Excel, Teams eller Outlook.
Det skulle nu være muligt at logge ind på den nye tenant med dine Microsoft 365 logonoplysninger.
Hvis ovenstående ikke virker, kan følgende forsøges
Omdøb følgende mappe: C:\users\%username%\appdata\Local\Microsoft\OneAuth
Problemer med Microsoft 365 logon
Ved skift til ny Microsoft 365 Tenant, kan der opstå flere problemer på de pc’er der før har været logget ind med samme logonoplysninger i gammel Microsoft 365 Tenant.
Der kan gøres følgende:
Omdøb denne mappe
C:\Users\%username%\AppData\Local\Microsoft\IdentityCache
Omdøb mappen til 1_old
Sørg for at alle Officeprogrammer er lukket INDEN du gør dette.
Efter du har omdøbt mappen, skal du genstarte din pc.
Forsøg herefter at logge ind i Word, Excel, Teams eller Outlook.
Det skulle nu være muligt at logge ind på den nye tenant med dine Microsoft 365 logonoplysninger.
Hvis ovenstående ikke virker, kan følgende forsøges
Omdøb følgende mappe:
C:\users\%username%\appdata\Local\Microsoft\OneAuth
Herefter genåbn Word, Excel, Teams eller Outlook.
Arkiver
Kategorier
Tags
Kalender